Nu har det varit så där hiskeligt mycket att göra igen så har inte hunnit blogga alls, och ja så här kommer det att bli typ varannan vecka för det är som sagt mycket nu.

Kan ju börja med att dela med mig om att jag fått nytt jobb, yeeej mej!
Så den 30/3 börjar jag på Metsä Tissue i Mariestad. Ska bli jätte kul men såklart fruktansvärt vemodigt att lämna mitt kära arla efter nästan 10 års trogen tjänst. Och även skönt att de kunde släppa mig tidigare, har ju egentligen 3 månaders uppsägningstid. Så nu ska jag göra mitt bästa för att lämna över allt på ett bra och snyggt sätt till mina efterträdare.


Något annat som är kul är att jag hunnit klämma in lite plugg och första kursen klarade jag på 18 timmar effektiv pluggtid. Baaam!

Gav mig in på en kurs i produktionsekonomi och logistik nu, klarat 4 av 5 delprov än sålänge. Bara ett delprov och slutprovet kvar, hoppas jag hinner klart med denna kurs också innan jag slutar.

Liknande inlägg

2 kommentarer

Anonym

02 Mar 2015 20:44

Du är såå duktigt😍kram

Anonym

02 Mar 2015 20:44

Du är såå duktigt😍kram

Kommentera

Publiceras ej