Så var det dags att köra en omgång LCHF igen, kände att gränsen var nådd nu och har tillräckligt med motivation för att köra.

Eftersom medicinerna (och för mycket snabbmat) gjort att jag gått upp en del igen så var det dags. Jag gör det inte för att jag mår dåligt över hur jag ser ut utan snarare att jag känner i kroppen att den inte mår bra.

Så nu jäklar!

Senast jag körde LCHF ordentligt var 2010 och då droppade jag i vikt snabbt, detta var ju några år sedan och man har ju inte blivit yngre men hoppas det går relativt fort ändå :)

Vill inte behöva köra Fakir heller utan bara normal LCHF.

Och en bild från 2010 är på sin plats eller hur:




Liknande inlägg

1 kommentarer

Sandra

06 Jun 2015 10:46

Har du testat chili burn tabletter? Ökar förbränningen. Den kör vi med. Jag tycker den är as bra 😀

Svar: Ne inte testat men kanske borde göra det då :P
jeanettet.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej